Onthullende blik achter de schermen van het mysterieuze bedrijf



Als het kantoor van Apple de Chocoladefabriek van Willy Wonka zou zijn, dan is dit boek van Adam Lashinsky het gouden ticket om een kijkje te nemen bij dit geheimzinnige bedrijf. Het boek onthult de geheime systemen, tactieken en leiderschapsstrategieën die ervoor hebben gezorgd dat Steve Jobs en zijn bedrijf het ene na het andere succes wisten te behalen en een cultstatus rond elk product wisten te creëren.
Dit boek biedt nieuwe informatie over hoe Apple voortdurend innoveert, deals sluit met leveranciers en hoe de transitie in het 'post-Jobs-tijdperk' plaatsvindt. Lashinsky introduceert begrippen als ´DRI´ (Directly Responsible Individual: Apples methode om aan elke taak een direct verantwoordelijke medewerker toe te wijzen) en geeft een inkijkje in de mysterieuze 'Top 100-bijeenkomsten' (een jaarlijks ritueel waarvoor de 100 meest veelbelovende managers worden uitgenodigd voor een uiterst geheim meerdaags event met de CEO).



´Adam Lashinsky, een van Amerika´s beste en ijverigste journalisten, biedt hier een fascinerende inkijk bij Apple tijdens de overgang naar het post-Jobs-tijdperk. Dit boek staat vol met kleurrijke verslagen en slimme analyses die niet alleen lessen bevatten over Apple, maar over creatief leiderschap in het algemeen.' - Walter Isaacson, auteur van Steve Jobs, de biografie



Adam Lashinsky is een van de meest ervaren redacteuren van het magazine Fortune. Hij kent Apple als geen ander; al in 2008 plaatste Fortune een coverstory van Lashinsky waarin hij onthulde dat Tim Cook, toen nog een grote onbekende, werd klaar gestoomd om op termijn Steve Jobs op te volgen als CEO.

Waar wilt u Apple kopen?

Selecteer een van onderstaande winkels